Dodatkowe funkcjonalności płatności internetowych
Geolokalizacja
Dzięki geolokalizacji sprzedawca może zweryfikować źródło płatności według lokalizacji geograficznej, w której dokonywany jest przelew online. Ułatwia to rozliczenia z obowiązków podatkowych, szczególnie w zakresie podatku VAT, który zgodnie z dyrektywą unijną opłacać należy w zależności od miejsca dokonania transakcji. Usługa ta pomaga również opracowywać działania marketingowe i pozwala na skuteczniejsze badanie rynku zbytu.
Automatyczne zwroty
Automatyczne zwroty to usługa pozwalająca znacznie zaoszczędzić czas. Przydatna jest zwłaszcza w tych sklepach, które oferują bilety do teatru, kina czy na przejazdy i przeloty środkami komunikacji. Nie trzeba ręcznie potwierdzać masowych zwrotów – jeśli w określonym czasie nie nadejdzie potwierdzenie dokonania płatności, pieniądze są automatycznie zwracane klientowi przez system, a towar z niezrealizowanej transakcji może być udostępniony innym zainteresowanym.
Przyjmowanie wpłat w walutach obcych
Przyjmowanie wpłat w walutach obcych to ułatwienie dla tych, którzy chcą ze swoim biznesem wyjść poza granice kraju. Umożliwia dokonywanie zakupów w sklepie klientom z całego świata. Wypłata środków może być dostępna bez przewalutowania, co pozwala na uniknięcie ryzyka związanego z wahaniami kursu walut.
Pobranie opłaty podczas rozmowy telefonicznej
Pobranie opłaty podczas rozmowy telefonicznej to rozwiązanie zmniejszające ryzyko tzw. porzuconego koszyka, a więc pozwalające zwiększyć sprzedaż. Po przyjęciu zamówienia telefonicznego i przekazaniu zlecenia do operatora płatności otrzymuje się jednorazowy kod (token), służący realizacji płatności. Jest to doskonałe rozwiązanie pozwalające rozszerzyć sprzedaż na klientów niemających aktualnie dostępu do Internetu.