Reklama


Reklama
Getin Bank uspokaja klientów - Kurier Ostrowiecki


Reklama


Getin Bank uspokaja klientów

Foto ilustracyjne

Wczoraj w artykule Długie kolejki przed ostrowiecką placówką Getin Banku informowaliśmy Państwa o reakcji mieszkańców naszego miasta na medialną aferę powiązaną z Getin Bankiem. Ekspert z dziedziny bankowości zapewnia, że nie ma podstaw do obaw. Z takim samym pytaniem zwróciliśmy się do rzecznika prasowego Getin Banku. Oto odpowiedzi na nasze pytania:

– W niektórych placówkach odnotowujemy wzmożone zainteresowanie Klientów, w związku z  sytuacją Banku w kontekście ostatnich doniesień medialnych. W przypadkach oddziałów obsługujących większą liczbę Klientów mogą występować czasowe utrudnienia związane ze wzmożonym ruchem osób chcących skorzystać z obsługi w tym samym momencie. Bank podejmuje liczne działania mające na celu zmniejszenia ewentualnych kolejek poprzez m.in. zwiększenie obsady oddziałów. Należy jednak pamiętać, iż ograniczenie stanowią możliwości lokalowe danej placówki.
Klienci przychodzą porozmawiać z Doradcą i chcą upewnić się, iż pracujemy normalnie. Część z nich decyduje się jednak na wycofanie środków z naszej instytucji. Mamy jednak nadzieję, iż jest to sytuacja chwilowa, a Klienci wrócą do nas gdy przekonają się, iż Bank funkcjonuje bez zmian. Specjalnie dla nich Bank wprowadził do oferty nową propozycję depozytową obejmującą lokatę na Nowe Środki z dwoma okresami do wyboru: 12 miesięcy na 2,2% w skali roku oraz 4 miesiące na 3,3% w skali roku. Dodatkowo do oferty wprowadzona została lokata Tradycyjna na 2 miesiące z oprocentowaniem 3% w skali roku.
Jednocześnie podkreślmy, iż Getin Noble Bank S.A. jest częścią bezpiecznego i stabilnego polskiego systemu bankowego co potwierdza ostatni komunikat Komitetu Stabilności Finansowej. W oświadczeniu KSF możemy m.in. przeczytać, iż : „Członkowie Komitetu wysłuchali przedstawicieli obu banków (tj. Getin Noble Banku oraz Idea Banku), którzy poinformowali, że banki te podjęły stosowne działania i na bieżąco regulują zobowiązania wobec klientów. Narodowy Bank Polski zadeklarował gotowość natychmiastowego wsparcia płynnościowego w celu zapewnienia obsługi zobowiązań wobec klientów banków”. KSF przypomniał również, że oszczędności deponentów na rachunkach bankowych wraz z odsetkami są gwarantowane przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny do wysokości równowartości 100 tys. euro, a Getin Noble Bank jest uczestnikiem systemu gwarantowania depozytów – informuje Artur Newecki – rzecznik prasowy Getin Banku.

Bądź pierwszym, który to skomentuje. Wyraź swoją opinię. on "Getin Bank uspokaja klientów"

Napisz swój komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


*