Znana lokalna stacja radiowa bez koncesji

Główną kartą przetargową podczas uzyskiwania koncesji radiowej jest określenie ilości lokalnych audycji, lokalnych informacji i publicystyki. Jeśli Radio FaMa w konkursie określi zbyt krótki czas nadawania lokalnych informacji i publicystyki – może dojść do sytuacji w której inny podmiot uzyska koncesję. Zawyżanie ilości lokalnych informacji i publicystyki w konkursie może prowadzić do zwiększenia kosztów działalności (ten program trzeba wyprodukować – trzeba zatrudnić więcej osób) oraz zmniejsza czas na muzykę, a sporo osób słucha radia dla muzyki.

Znana lokalna stacja radiowa bez koncesji

Wybrane dla Ciebie

Reklama

Reklama

KURIEROSTROWIECKI.PL

Redakcja

Redakcja

KURIEROSTROWIECKI.PL

Polityka prywatności

Polityka prywatności

KURIEROSTROWIECKI.PL

Kolizja na ulicy Radwana

Kolizja na ulicy Radwana

KURIEROSTROWIECKI.PL