PLAY zdecydował się na realizacje akcji z zakresu marketingu społecznie zaangażowanego w zakresie działań e-marketingu internetowego. Za każdego obejrzenie teledysku przygotowanego przez markę PLAY, operator komórkowych – firma P4 (właściciel marki PLAY) przeznaczy konkretne pieniądze na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Twórcą teledysku (a także tekstu) jest Maciek Dąbrowski, czyli Człowiek Warga. Występują w nim Basia i Maciek z reklam PLAY, youtuberzy oraz gościnnie seniorzy z Dancingu Międzypokoleniowego – to impreza cykliczna promująca walkę z wykluczeniem społecznym seniorów i przełamywanie stereotypów związanych z postrzeganiem starości.
– Każdy z nas kiedyś będzie stary i nikt się nie będzie nami interesował, tak jak i my nie interesujemy się starszymi osobami tak jak powinniśmy. Chcę otworzyć ludziom trochę oczy i w zabawny sposób dotrzeć do nich pokazując, że bycie starym nie jest wcale złe. Może być wręcz bardzo fajne. Jeżeli ma się pomoc, akceptację i uwagę młodych. Każdy z nas ma to wewnętrzne przeświadczenie, że jest nieśmiertelnym. A nie jest. Dlatego warto o tym pamiętać i zaszczepić w społeczeństwie chęć pomagania innym. Po to też, żeby ktoś kiedyś do nas rękę wyciągnął – mówi Maciej Dąbrowski (twórca teledysku).
Kwotę, która operator przeznaczy na cel charytatywny za obejrzenie teledysku możecie na bieżąco sprawdzać na stornie www.playdlawosp.pl
Aktualnie uzbierano 8 821,50 zł.
Bądź pierwszym, który to skomentuje. Wyraź swoją opinię. on "Wspieraj WOŚP oglądając teledysk przygotowany przez PLAY. Każde wyświetlenie to konkretne pieniądze na rzecz WOŚP."