Kolejne oszustwo przy sprzedaży „w sieci” - Kurier Ostrowiecki




Kolejne oszustwo przy sprzedaży „w sieci”

Foto ilustracyjne

W czwartek do ostrowieckiej komendy zgłosił się 34-letni mieszkaniec naszego miasta. Mężczyzna poinformował mundurowych, że padł ofiarą oszustów. Z relacji zgłaszającego wynikało, że kilka dni temu na popularnej aplikacji internetowej wystawił do sprzedaży jeździk dziecięcy za kwotę 40 złotych. Więcej poniżej!

Kolejno ze sprzedającym, skontaktowała się osoba, która wyraziła chęć zakupu wystawionej przez niego rzeczy. W trakcie rozmowy kontrahent poinformował 34-latka, aby oczekiwał na telefon z firmy kurierskiej. Następnie telefonicznie ze zgłaszającym skontaktowała się kobieta, która poprosiła go o potwierdzenie kodu Blik, aby mógł otrzymać pieniądze ze sprzedaży wystawionego przedmiotu. Niczego nie podejrzewający ostrowczanin postąpił zgodnie z otrzymanymi wskazówkami. Po krótkiej chwili kiedy zobaczył, że z jego konta zniknęły pieniądze w kwocie 1000 złotych, kobieta rozłączyła się, a on stracił dostęp do bankowości elektronicznej. Ostatecznie okazało się, że oszuści wypłacili z jego rachunku bankowego pieniądze w kwocie 1500 złotych.

Bądź pierwszym, który to skomentuje. Wyraź swoją opinię. on "Kolejne oszustwo przy sprzedaży „w sieci”"

Napisz swój komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


*