Źródła popularności reklamy zewnętrznej można upatrywać w kilku istotnych czynnikach. Należy do nich z pewnością masowy charakter, dzięki czemu dociera ona do szerokiego grona odbiorców. Reklama outdoorowa jest umieszczana w przestrzeni miejskiej. I choć liczba komunikatów, grafik i znaków reklamowych OOH (z ang. out-of-home) stale rośnie, zaśmiecając według niektórych krajobraz miejski, niewiele wskazuje na to, aby ta forma promocji odchodziła do lamusa. Umiejętne i kreatywne zastosowanie reklamy outdoorowej pozwala skutecznie zwrócić uwagę potencjalnego klienta – jak w przypadku projektów Fabricam (sprawdź na www.fabricam.pl).
Wśród zalet reklamy zewnętrznej należy także wymienić stosunkowo niskie nakłady kosztów w stosunku do osiąganych efektów. Ten rodzaj promocji nie ma zindywidualizowanego charakteru, ale zdecydowanie nadrabia to zasięgiem. Jest też praktyczny – często ma jasny, klarowny przekaz, a jego odbiór nie stanowi wielkiego wyzwania i nie wymaga wysiłku. Komunikat można łatwo i szybko zapamiętać, a ponadto jest on stale widoczny. Dzięki temu reklama zewnętrzna znakomicie spełnia swą rolę informacyjną, uzupełniając i wspierając inne działania marketingowe.
Warto też podkreślić różnorodność form reklamy outdoorowej. Promocyjne treści można przekazywać m.in. za pomocą citylightów, diapazonów, szyldów, billboardów, neonów. Przykładowo studio reklamy Fabricam oferuje projektowanie, produkcję i montowanie tablic reklamowych, banerów, liter przestrzennych, szyldów i kasetonów, rollupów i ścianek. Oferta Fabricam pokazuje, jak szerokie może być zastosowanie reklamy zewnętrznej.
Reklama zewnętrzna to jednak nie tylko statyczne instalacje. Może ona również mieć mobilny charakter. Dowodem na to może być oklejanie samochodów w Fabricam. Tego rodzaju usługa pozwala zamienić auto w skuteczny nośnik reklamy. Agencja reklamowa Fabricam specjalizuje się w tej formie reklamy zewnętrznej, projektując i wykonując okleiny z folii wylewanej, folii polimerowej i monomerowej oraz folii ploterowej. Warto przy tym zauważyć, że tego rodzaju okleina to dodatkowe zabezpieczenie dla lakieru samochodowego.
Profesjonalna reklama zewnętrzna, przygotowana w odpowiedni sposób, estetycznie, z dobrze dobraną kolorystyką, czytelna i oryginalnie zaprojektowana, stanowi wciąż istotną formę promocji i budowania rozpoznawalności marki. Umieszczony we właściwym miejscu billboard, plakat czy kaseton może być kluczem do sukcesu. Mobilna reklama na samochodzie, podświetlany szyld tudzież napis z liter przestrzennych może pełnić doskonałą rolę informacyjną. Dobre studio reklamy – takie jak Fabricam – będzie wiedziało, jak zaprojektować i wykonać skuteczną reklamę zewnętrzną.
Bądź pierwszym, który to skomentuje. Wyraź swoją opinię. on "Fabricam czyli skuteczna reklama zewnętrzna"