Pięć lat temu norweski koncern Statoil sprzedał za 2,8 mld dolarów swoją międzynarodową sieć stacji benzynowych kanadyjskiej firmie, która prowadzi swoje obiekty pod marką Circle K.
Nowy właściciel postanowił oferować swoje produkty pod nową marką, dlatego od 11 maja rozpocznie się proces w związku z wprowadzeniem nowej marki na polski rynek.
Mimo zmiany marki, logotypu i wizualizacji, asortyment oraz oferta paliw pozostanie taka sama.
– Nowa, globalna marka Circle K widoczna jest już w Norwegii, Szwecji i w Danii. W tych krajach proces zmiany marki został już prawie zakończony. Teraz przyszła kolej na Polskę oraz kraje bałtyckie (Litwę, Łotwę i Estonię). Proces zmiany marki w Polsce potrwa około roku – mówi Mirosław Caputa, Dyrektor ds. Komunikacji i Marketingu w Circle K Polska.
Pierwsza stacja tej sieci działa już w Opolu. Natomiast proces zmiany marki ze Statoil na Circle K rozpocznie się oficjalnie 11 maja w Warszawie i obejmować będzie kolejno wszystkie stacje paliw w stolicy. Następnie systematycznie nowy wystrój i logo pojawi się na pozostałych stacjach. Na chwilę obecną nie wiadomo, kiedy proces zmian dotrze do Ostrowca Świętokrzyskiego.
Zmiana logotypu na stacjach w Polsce nie ma wpływu na obowiązujące umowy z klientami, partnerami czy dostawcami firmy. Personel stacji Circle K w Opolu pozostaje ten sam. Nie zmienia się ani asortyment sklepu, ani oferta paliw, która obejmuje wysokiej jakości produkty miles – benzynę 95, olej napędowy i LPG, a także produkty premium benzynę 98 milesPlus i diesel milesPlus. Stacja Circle K w Opolu czynna jest całodobowo i akceptuje karty bankowe, karty Routex, DKV i UTA oraz karty programu lojalnościowego Statoil Extra, którego nazwa zmieni się na Circle K Extra Club.
Bądź pierwszym, który to skomentuje. Wyraź swoją opinię. on "Stacja paliw Statoil zniknie z Ostrowca Świętokrzyskiego"